Obserwatorzy

poniedziałek, 24 listopada 2014

Zaskoczony przez Marsjanina!

Takie niespodzianki lubię! Dzisiaj wieczór, dzień jak co dzień...A tu w skrzynce - AWIZO. I zaczyna się zastanawianie - co to może być? I jak zwykle myśl: "Zaraz, czy ja coś zamawiałem do recenzji?" Ale nie. Paczka, którą odebrałem na poczcie okazała się totalnym zaskoczeniem. Pozytywnym!


O książce "Marsjanin" jest w internecie od jakiegoś czasu dość głośno. Jako, że aktualnie "cierpię" (ta, jasne...) na nadmiar książek do recenzji, nie pakowałem się w kolejne egzemplarze i nie starałem się tej książki zdobyć. A mimo to... do mnie przyszła!

Co więcej,przyszła w nie byle jakim towarzystwie - wraz z nią otrzymałem plakat i "maskę" - skafander. No i co najważniejsze - była dla mnie zupełnym zaskoczeniem.

Książkę wydało wydawnictwo AKURAT - podlegające pod Muzę - znane z świetnie zorganizowanych akcji promocyjnych wśród blogerów i ciekawie wydanych książek. Mimo, że ich ostatnia książka, Troje mi nie podeszła (a dlaczego - dowiesz się oglądając recenzję poniżej) to Marsjanin zapowiada się dużo lepiej, i już wkrótce zabiorę się za czytanie.

Stay tuned! #marsjanin :)






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz