Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

YouTube się zmienia.... na GORSZE!


Wiedziałem, że prędzej, czy później to nadejdzie, ale i tak jestem zły! Nowy wygląd nie wprowadza żadnych nowych funkcji, a bardzo ogranicza graficzną personalizację kanału. Jestem zły i niepocieszony - mój kanał wygląda teraz idealnie! Uwielbiam tę szatę graficzną... Lepiej napatrzcie się na mój "stary" wygląd, póki jeszcze jest niezmieniony!

https://www.youtube.com/user/zkamerawsrodksiazek


















A co ta zmiana oznacza dla Was - widzów? 

Przede wszystkim - trzeba będzie się nieco przestawić, jeżeli chodzi o poruszanie się na kanale. Film "Co nieco o ZKWK" nie będzie się wyświetlał każdemu, tylko tym, którzy jeszcze nie są widzami. To jest niewątpliwie plus. Ale nie będzie też jednoznacznego miejsca, w którym będzie się pokazywał najnowszy przesłany film - odcinek. Bardzo boleję nad tym, że nie będę już mógł używać mojego starego układu graficznego - z banerem, facebookiem, wszystkimi postaciami. Nowy wygląd po prostu jest mniej kolorowy, mniej zwarty. Zresztą zobaczcie sami Tak mniej więcej będzie to wyglądało:

(po kliknięciu na obrazek, zobaczycie go większego)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz