Obserwatorzy

środa, 17 kwietnia 2013

Dickens vs. Kosik? czyli akcja promująca piątkową recenzję :)

Po powrocie ze szkoły, w domu czekała na mnie miła niespodzianka - jeszcze cieplutki, premierowy egzemplarz ,,Felix, Net i Nika oraz Nadprogramowe Historie" Książkę przesłał mi sam autor - Rafał Kosik, abym mógł ją przeczytać i zrecenzować. Więcej o tym, jak wyglądał kontakt z nim opowiem już w samej recenzji.

Tak więc pierwsze, co z robiłem (co zawszę robię z nową książką) to przybicie ekslibrisu i odstawienie na półkę. I tu pojawił się problem. Na półce, obok całej serii FNiN nie było miejsca na najnowszą część! Musiałem więc dokonać pewnej wymiany. Padło więc na Dickensa. Jednak w trakcie "wymiany" poczułem, że jest to na tyle symboliczne, że można zrobić z tego coś więcej. Pokazać tę chwilę ludziom. I tak, w przeciągu właściwie 5 minut nagrałem, zmontowałem i wrzuciłem ten oto film:

Okazał się on strzałem w dziesiątkę. Oficjalny fanpejdż FNiN (czyli notabene - sam autor we własnej osobie) od razu udostępnił, ze stosowną adnotacją ("A czy TWOJA półka jest gotowa na Nadprogramowe Historie?"), post zobaczyła masa osób (ok 2.400) i od razu zyskałem nowych fanów na FB, a co ważniejsze - kanał na YouTube zasubskrybowało koło 10 nowych osób!

To tylko przyczyni się do zwiększenia popularności odcinka XXI - Felix, Net i Nika oraz Nadprogramowe Historie (Rafał Kosik), który ukaże się w Piątek o 19 na kanale YT :)

No, ale nie piszę już więcej - książka sama się nie przeczyta, a jest bardzo wciągająca :)

SeeU i do Piątku :P





2 komentarze:

  1. Hej !
    Dopiero teraz widzę że masz bloga świetny pomysł :-) , dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego ,,dopiero teraz", że mam go od 2 dni :) Dzięki i również wybieram się do ciebie :)

      Usuń