Obserwatorzy

piątek, 19 kwietnia 2013

Zbliżają się Nadprogramowe Historie! :)

Już dziś, o 19 nowszy odcinek: Felix, Net i Nika oraz Nadprogramowe Historie. Jest to pierwszy odcinek, w którym przekroczyłem barierę 10 minut. A i tak nagranie go zajęło mi ponad godzinę.  Kłopoty techniczne, pomysły wpadające do głowy w trakcie nagrywania, szukanie rekwizytów... Tak, spieszyłem się. Tak bardzo, ze nie zdążyłem ubrać koszuli do nagrań... :D

Odcinek wyszedł megaciekawy (moim skromnym zdaniem), a najlepiej świadczy o tym fakt, że nie mogłem się oderwać od montowanie jego, i skończyłem dopiero o 3 nad ranem. Oto jak to wygląda z mojej perspektywy:





Tak, na pewno wiele się będzie działo, mamy tutaj smoki, agentów, Rafała Kosika, wybuchające kosze i... seksowne ratowniczki! :)


Już dziś, o 19 na kanale Z kamerą wśród Książek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz