Obserwatorzy

środa, 24 kwietnia 2013

Miłosz ZŁY!!! Czyli Facebookowi konfidenci.

Ok, serio, wkurzyłem się. Facebook zablokował mi lajki i komentarze. Totalnie. Na każdym fabpejdżu, oraz koncie głównym. Jestem totalnie uziemiony. Wyświetla mi wiadomość o następującej treści:
Postanowiłem ukorzyć się przed facebookiem - i wysłałem im wyjaśnienie w tej sprawie - że ani nie udostępniam erotyki, nie propaguję przemocy itd. - i fakt, że ktoś mnie zgłosił - nie wystarcza, żeby mnie blokowali! MOGLIBY CHOCIAŻ TO ZWERYFIKOWAĆ!

Na co dostałem taką miłą odpowiedź:
Hi,

Thanks for taking the time to submit this report. While we don't currently provide individual support for this issue, this information will help us identify bugs on our site.

To get answers to common questions and help from other people on Facebook, visit:

https://www.facebook.com/help

Thanks,
The Facebook Team 

Tłumacząc z dyplomatycznego na nasze:  

Nie mamy czasu, żeby się tobą zająć - jak komuś podpadłeś - masz pecha. I tak ci ten mail nic nie pomoże, ale fajnie, że napisałeś.
 
Jestem wkurzony i poważnie zastanawiam się nad przeniesieniem całej działalności na jakiś inny portal społecznościowy... A czy wam coś takiego się zdarzyło? Ja, z tego co wiem, blokadę mam na 30 dni. 

MIŁOSZ ZŁY!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz